My life. My choices. My regrets.

tisdag 20 april 2010

Sundsvall

Oj oj vad dålig jag är på att uppdatera bloggen. Men det händer så otroligt mycket runt omkring nu. Jag får skylla på att sommaren är på ingång. Det är då man hittar ytterdörren igen och spenderar mera tid ute. Flyr hemmet kanske? Ni får ha överseende med detta. Drar in ett kort inlägg. Helgen har inneburit Robertos. Jörgen som skulle komma hem. Har blivit enormt mycket försenad på grund av vulkanutbrottet. Inställda flyg etc. You all know the story. Så jag har haft fullt upp. Igår bar det i alla fall av till Sundsvall. En härlig liten roadtrip med Micke och Marcus. Suveränt väder. Roliga affärer att dra en shoppingrunda i. Ikea. Elgiganten. Mediamarkt. Mekonomen. H&m. Även en djuraffär. Mina katter blev lyckliga när vi anlände hemma igen. Jag är superlycklig då jag äntligen hittade en digitalkamera som jag ville ha. Dsc w190. Cybershot for the win. Marcus köpte Call of Duty. Inne på Ikea blev det lite pyssel till hemmet. Det var även där vi bestämde oss för att äta. Marcus och jag tog grillad kycklingfilè med pommes och bea-sås. Men knäpp som jag är så ville jag ha potatis och även remouladsås. Det fick jag. Tjejen som fixade maten skrattade. Gulligt. Micke åt rödspätta. Usch! Men maten var awesome. 10 plus till Ikea för det. Under kvällens gång nötte vi lite tekken 6 på Xboxen. Kick ass. Nu avrundar jag detta med att springa ner till tvätten. Måste tvätta de nya lakanen innan de går att sova i. Have a great day alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar