My life. My choices. My regrets.

måndag 8 november 2010

Ingenting

Fasen vad jag hatar detta. När det kliar i fingrarna men det finns inget roligt att skriva om. Så är det när man är trött och oinspirerad. Jag kan inte göra som de flesta andra och skylla på hösten. Nej för jag älskar den. Jag älskar vintern och mörkret. Men jag tycker inte om tö och slask. Is och allt som hör till. Men regna får det gärna göra. Åhh jag vill verkligen få ner några rader som jag sedan kan läsa och få tillbaka den känslan som jag har. Just i det tillfället som jag skriver. Men nu tar det bara stopp och jag får inte ut något alls. Kort och gott. När jag blickar tillbaka och läser detta inlägget. Ska jag minnas. Att jag känner ingenting alls. Dock finns det lite osämja inom familjen. Men nej. Inget som känns speciellt. Lägger det bakom mig och går vidare? Nä snarare bryr mig inte alls. Nu ska jag återgå till Desperate Housewives. Det händer lite mera på Wisteria Lane. Kul för dem. Tjingeling.

Ps. Fortfarande förbannat trött på min sk bloggdesign. Äsch då. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar