My life. My choices. My regrets.

fredag 19 november 2010

Memories

Idag blickar jag tillbaka och saknar mycket. Inser att jag har glömt en hel del. Eller så ligger det kanske bara lite gömt / undanstoppat? Tack och lov för fotografier. Det är helt underbart att dem finns. Jag har faktiskt hunnit med en del. Jag har träffat Joakim Hillson. När han spelade i Västerås. Tror att det var vintern 1999. Jag har varit och sett Backstreet Boys i Globen 1998. Eller var det 1997? Är inte 100% säker. Jag har haft en häst. Florino Scott. Jag har träffat en av killarna i The Rasmus. Eero Power Summer Party 2003 på Gröna Lund. Jag har hunnit med ett 5 år långt förhållande. Jag har varit förlovad. Jag har flyttat till Surahammar. Sen tillbaka till Västerås. Jag har flyttat till Nyköping. Till Hudiksvall. Här bor jag i nuläget. Jag har förlorat min bästa vän Marcus Thörnström. Jag har rest till Grekland 2 gånger och till Turkiet 2 gånger med familjen. Jag har även varit i Italien 1 gång med min före detta. Tommy och hans familj.

Ja det finns så mycket mer. Men det skulle ta evigheter att skriva ner. (Ja det rimmade. Fint huh?! ) Jag är bara tacksam för så mycket. Jag bär på mycket glädje och en hel del sorg. Men jag är lycklig. Livet är annorlunda idag. But it`s a good life. Jag har fortfarande min familj. Jag har mina älskade katter. Jag har min Marcus S. Jag har mina underbara vänner. Jag har en stabil ekonomi och egen lya. Jag saknar ingenting. Eller ja. Det skulle vara Marcus T. Men han är med mig i alla fall och en dag ses vi igen.

Believe that dreams come true. Because they do. Every day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar