My life. My choices. My regrets.

torsdag 15 oktober 2009

Borde jag?

Uppdatera? Är det viktigt? OK då kör vi en snabbis. Kan börja med att jag har varit tvärsjuk i en vecka. Inte nog med det. Min mobil tvärdog samma vecka. Life is hard. Nu är jag relativt frisk. ( Kroppsligt om inte annat ) Huvudet blir aldrig som det ska. Right? Den helgen då jag var sjuk och inte kunde jobba. Var inte uppskattad. Vet icke om jag får jobba kvar längre. Lite tråkigt men vi får se vad som sker. Så farligt kan det väl ändå inte vara. Fick känslan av att de inte trodde mig. Men det är deras förlust. Jag lider icke av det. Inte i nuläget i alla fall. Har massa annat som måste göras ändå. Så vi kan låtsas att jag inte har tid att jobba nu. Eller något åt det hållet. Hur som haver så har vintern börjat intaga landet. Förstår mig verkligen inte på detta väder. Minusgrader redan. Frågetecken. Frost ute. Blixthalka. I mitten av oktober?. Nej det känns inte riktigt rätt. Det går finfint med M. Han är en underbar människa. Jag tar varje dag som den kommer. Gör det bästa av den. Ungefär. Utom de dåliga dagarna. Då jag inte orkar eller har lust till att anstränga mig. Ny mobil har jag införskaffat. Lycka. Den är suverän. Men jag är fruktansvärt missnöjd med kameran. Men hey. Vad förväntade jag mig. Det är en Walkman och inte en Cybershot. Blir en digitalkamera i stället. En rosa hade jag tänkt mig. Sen har jag lite sorg efter Tommy ännu. Men det är smällar man får ta. Det är som det är.
Jag trivs med mitt liv. Jag är lycklig. Life is good. At least for today.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar