My life. My choices. My regrets.

fredag 12 mars 2010

Alice i underlivet

Eller ja. Nästan i alla fall. Igår så gick jag och min käre Marcus på bio. Vi tittade inte helt otippat med tanke på rubriken på Alice i underlandet. Jag har inte varit på bio sen Pirates of the Caribbean the curse of the black pearl visades. Så ganska lustigt att det blev ännu en film med Johnny Depp. Filmen var helt okej. Men inte riktigt som jag förväntat mig. Jag har aldrig lyckats ta mig igenom den tecknade Alice i underlandet. Förutom den med krambjörnarna. Den var great. När man var liten i alla fall. Nej denna filmen var nog lite under mina förväntningar. Men det gör ingenting. Det var mysigt med bio trots allt. Långt ifrån slutsålt. Vilket också var väldigt nice. Hur som helst. Det blev en mysig torsdag. Nu är det fredag och det känns ju ännu bättre. Så nu har Marcus korkat upp lite öl. Jag en hel del cider. Han är bra fin min Marcus. Vi var uppe på Robertos också en sväng. Har saknat folket där. Så nästa helg blir det att worka lite. Awesome. Nu blir det Twilight saga. New moon.
Plus en jädrans massa godis. Sayonara.

1 kommentar:

  1. Johnny Depp är en grym skådis och det är ju alltid obligatoriskt med godis när man tittar film, speciellt när man tittar på mr Depp. Mmm...
    Så filmen var inte jättebra?

    SvaraRadera