My life. My choices. My regrets.

torsdag 11 mars 2010

Syster

Idag fyller min älskade lillasyster 22 år. Som sagt blir skitbra med inlägg nr 100. Dagen till ära. Jag kan inte förstå att hon redan fyller 22 år. Denna lilla tjej med tovigt hår. Som lekte med spott. Bet på sina tånaglar och hittade på en massa bus. Tiden passerar fort och idag är det jag som känner mig som lillasystern. Helt otroligt. Hon har blivit så vuxen och mogen. Gift och har barn nu. Hon har verkligen vuxit in i rollen. En suverän mamma. Bland annat. Men inte nog med det. Min syster är den bästa lillasystern man kan ha. Hon finns där och stöttar mig om jag har en dålig dag. Eller är inne i en hemsk period i livet. Kommer med goda råd. Med mera. Visst det är inte alltid vi håller sams och har enade åsikter. Men hon sviker aldrig. Hon är lojal, stark och ärlig. Vad mer kan man begära eller önska sig? Jag lider med alla som inte har en syster som henne. Jag har haft turen som har fått henne i mitt liv. Jag är tacksam för allt hon ger mig. Du har en stor plats i mitt hjärta. Du är underbar och jag älskar dig. Det finns ingen annan som du. Så grattis min vackra lillasyster Linda/Lowe. Hoppas att du får en jättefin dag. Det är du värd. <33

Fotograf Iza Palm

1 kommentar:

  1. Vad söt du är :)

    Men du får inte kopiera de här bilderna då de tillhör en fotograf. Du får skriva dit att Iza Palm har tagit bilden :P

    Puss

    SvaraRadera