My life. My choices. My regrets.

onsdag 10 mars 2010

Update

Egentligen skulle hela kommande inlägg skrivas idag den 11 mars. Men eftersom nästa kommer bli mitt inlägg nr 100 så tänkte jag att det får ha ett eget seciellt innehåll. So here we go med halva det. Lite snabb uppdatering här.
Jag har mått väldigt dåligt nu i ett par veckor. Mått illa och varit fruktansvärt trött. Men nu vet jag vad det förmodligen har berott på. Nej ingen bäbis här ännu. Om ni nu trodde det. Lägenheten har knasat en hel del. Ugnen har pajat. Frysen är halvdålig. Fryser ojämnt. Men pricken över i:et kom i måndags. Då det började läcka / rinna från taket i köket. Vatten. Eller tö? Då jag har grannar ovanför mig. Så förstår varken jag eller min hyresvärd hur detta har gått till. Men han ska kolla närmare på detta nu i dagarna. Även en ny kyl och frys ska inkomma. Han är bra han! Jag bor ju i ett privatägt hus. En villa med 4 lägenheter. Men just nu är det bara 3 som nyttjas. Ganska skönt. Har bra grannar och bor ett stenkast från stan. Love it. Jag trivs. Marcus har köpt en ny bil. En Saab 9000 Turbo. Han är bra lycklig nu. Jag förstår honom. Den är superfin verkligen. Skön som attan att åka i. Mysigt ljud när ventilen dumpar. Det blir säkert en road trip till Västerås i sommar. Tänkte passa på att åka ner. Då pappa förmodligen kommer vara där en
hel del. Han ska dona med huset på Tidö-Lindö som sedan ska säljas. Det är med sorg i hjärtat barndomshemmet överförs i andras ägor. Men what to do? Tiderna och livet förändras. Så är det bara. Nu ska jag slänga in nästa inlägg. För att sedan försöka sova en stund till. Så god natt hörni. Eller ja. God morgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar