My life. My choices. My regrets.

måndag 10 maj 2010

Vad gör vi?

Mitt i natten? Det är meningen att man ska sova. Men inte då. Här går vi emot strömmen. Ligger i sängen och sms-trakasserar Jimmy. Ja usch vad jag saknar alla mina vänner i Västerås. Ibland undrar jag vad i helvete jag gör här uppe. Men sen så tar jag mitt förnuft till fånga och inser att detta är det bästa för mig. I alla fall just nu. Man vet ju aldrig vad som sker i framtiden. Men man måste börja någonstans och ta det jobbiga med det som är bra. Så jag får helt enkelt stå ut. Sikta mot sommaren då det bär av till Västerås. Sen är det bara att jobba sig nedåt i hela landet. För att träffa familjen. Fasen vad vi har lyckats sprida ut oss över Sverige. Det blir bra det. En fin sommar. Så tillbaka till ämnet. Vad gör vi? Förutom att trakassera Jimmy (som nu förmodligen har somnat). Så lyssnar vi på Marcus "ljuva" snarkande Observerar katterna som härjar glatt. Tittar på Family Guy. Inväntar Desperate Housewives och låter tiden passera. Hoppas att ni är vakna och är lika (o) roade som jag. Det är inte OK att sova. När jag inte kan. Absolut inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar