My life. My choices. My regrets.

tisdag 5 oktober 2010

Ingen

För er är de bara katter.
För mig är det små håriga barn som kryper på alla fyra och inte kan tala rent.


You are my everything. Finns inga som ni.

Tiger the one and only. Pappa till de två svarta.
Sumpen och Stewie gör entrè. Har haft dem sedan de föddes. Inte så konstigt att jag älskar dem. Jag önskar att alla kunde ha djur som dessa. De ger mig så mycket. Tror aldrig att jag har skrattat över något så ofta och så mycket som jag har gjort pga dem. Haha vet inte hur många gånger Marcus har legat dubbelvikt på golvet och nästan skrattat ihjäl sig. Varje dag händer något nytt. River halva lägenheten med sina tokspel och djävulskap.
Så nu säger jag godnatt och väntar in övertaget av kuddarna och sängen. Där Tiger inte bara ligger och knuffar ut mig på kanten eller mosar in mig i mitten. Nejdå snarka ikapp med Marcus skall också göras. Ska även slänga upp en bild på Lilla tjejen. Men inte nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar