My life. My choices. My regrets.

fredag 17 juli 2009

You

If you can`t trust. You can`t love. Then I guess I`m a hell of a truster.
Cause I love you so much. Alla gör vi misstag. Jag gjorde ett enormt.
Men lilla gubben. Släpp det och öppna dina ögon. Det är inte som förr. Vilket innebär att det bara kan bli bättre right? Jag vet det. Du vet det. Vi mot världen. Du och jag för evigt. Du sa det. Minns du inte. Jag bär ett halsband. Det jag fick av dig. Den dagen du kom hem med en röd ask från guldfynd. Jag satt i köket och rökte under fläkten. Jag minns det som igår. Sen gav du mig den fina asken. Jag öppnade den. Där i låg ett halsband med ett kinatecken i guld. Det tecknet stod för kärlek. Jag frågade vad du hade gjort nu. Varför fick jag detta. Ditt svar var. Du ville bara göra mig glad. Idag bär jag det tillsammans med min förlovningsring. Jag har din här hemma. Men den ligger i den röda asken. Jag skulle vilja bära din ring runt min hals också. Kanske så det borde vara. Dock så tror jag och verkligen hoppas på att vi en dag igen bär dem. Eller kanske inte dessa två. Kanske ett par nya. Dessa kan få representera det som var. I nuläget är jag väldigt lycklig. Men du fattas mig. Fem år är inte att leka med. Vi ska kunna hitta tillbaka till varandra. Hur svårt kan det vara. Varje år blir vi äldre samtidigt. På samma dag. Hur ofta sker det. Det vi hade var speciellt.
Det är lätt för dig att vara en liten morhoppa som kan sätta sig på tvären när du är lite mindre än 50 mil ifrån mig. But I wonder. Är det verkligen så lätt som du vill att det ska vara. Jag tror inte det. Ingen känner dig som jag gör. Jag säger alltid nuförtiden. All in. No regrets. Men detta är ett misstag jag verkligen ångrar. Jag ser ändå på det som att det var meningen. Vi satt fast. Vi fick en chans att bli dem bästa vi kan bli. På varsitt håll. Kanske för att det ska hålla livet ut nästa gång. Jag vill tro det. Allt har sin tid. You`ll see. Innan sommaren är slut.

Usch vilket tragiskt jävla inlägg detta blev. Men det får duga i brist på annat. Jag kommer med största sannolikhet radera detta inom några dagar. Återigen. So long suckers. Damn I`m a stuck up bitch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar