My life. My choices. My regrets.

fredag 3 juli 2009

Happiness

Underbara sommar som har tagit mig med storm. Det är viktigt att stanna upp. Andas. Njuta. Jag är så fruktansvärt lycklig. Tillåt dig själv att vara det. Ofcourse så är det lika rörigt i huvudet på mig. Som vanligt. Med alla dessa hundra tankar. Som den överdrivet kärleksfulla människa jag är. Hoppas jag på en sommar fylld av kärlek. Det är icke omöjligt att det sker. Jag har dock fastnat för en underbar person. Men det ville sig inte riktigt. Jag får nöja mig med att ha denna kontakt med honom. Som jag har i nuläget. Love it. Love him. Jag blir rofylld av bara tanken på honom. Nice. Men jag har införskaffat mig ett tidsfördriv tills denna människa tar sitt förnuft tillfånga.Vilket inte kommer hända förrän Hell freezes over. Vilket kan ske närsomhelst. Right? Grisar kan i alla fall flyga har jag konstaterat. Men hur som helst så har jag ett dejtobjekt häruppe. Exciting. Very spännande. Nu väntar jag bara på ett bio-gående. Sen är allt klappat och klart. This way or another.
It`s the good girls that keep diaries. The bad ones don`t have the time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar