My life. My choices. My regrets.

torsdag 30 juli 2009

Sleepless

Yes Oh baby jag har en sådan natt. När John Blund lyser med sin frånvaro. Kanske detta "lysandet" som gör att sömnen vägrar infinna sig hos mig. Sitter på msn med lite random vänner. Mycket spännande ämnen kan det talas om såhär mitt i natten.
Allt från Kikki och hennes förkärlek till falukorv. Som vi halkade in på när jag kom fram till att jag har ett såpass allvarligt sockerberoende att jag seriöst borde söka hjälp. Jag är så fruktansvärt beroende av godis.
Nej här är det inget trams om att jag dör om jag inte får godis just nu. Jag klarar inte en dag utan godis.
Nu pratar vi att jag måste ha godis. Jag kan trycka i mig ett par kg om dagen. Nästan.
Jag blir nästintill fysiskt sjuk om jag inte får godis varje dag.
Jag skiter fullständigt i om ni tror mig eller inte. Men så illa är det faktiskt.
För övrigt så har dessa passerande dagar behandlat mig som om jag bodde i en bubbla. Jag har känt mig fruktansvärt fast. Inlåst. Begränsad. Av någon konstig jävla anledning så har det känts som en så kallad outer body experience.
Out of body experience.
Fråga mig inte hur när och varför det skrivs som det gör.
Jag tar med båda. Vet icke vilket som är det korrekta. Så take a pick.
Vandrat omkring i en dimma utan en utväg. Nej jag är inte deprimerad. Ledsen. Eller mår dåligt på något sätt. Jag är faktiskt väldigt rofylld och harmonisk. Kanske beror det på att. Är man inlåst. Begränsad. Har ett sorts skydd runt om kring sig.
Då kan ju ingen ta sig in. Personen kommer in lika enkelt som jag kommer ut.
Vilket i detta fallet inte är en möjlighet.I nuläget. Life is good.
Jag ska åter krypa in i min dimfyllda bubbla och sätta på en film.
Bara mysa och njuta medans en ny dag gryr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar