My life. My choices. My regrets.

onsdag 3 juni 2009

In tha city

Fan tar dig Rickard ditt dumma helvete. Du kan fan inte ringa och väcka mig 05.14 på morgonen. Bara för att du är på Sweden Rock. Full som en alika. Skitglad. Fyfan. Ska personligen skapa en tyrann. En i samma stuk som Hitler. Skicka ner honom till Kristianstad. Vänta och lurpassa på dig. Tills du är hemma igen. Nåja. Dagen började med en läkartid 11.15. Gick snabbt. Smidigt. Enkelt. Sen blev det shoppa satan på stan. Ringde febrilt till allt och alla. Letade efter någon att luncha med. No such luck idag. Vissa sov. En del jobbade. Resten hade redan ätit. Började inne på Åhlens. Smink och skit. Mycket viktigt. Movade sen till H&M. Kläder och så vidare. Sen min absoluta favoritaffär för tillfället. Intersport. Med siktet inställt på mina älskade DC shoes. Likadana som jag hade beställt. De som var 2 storlekar för stora. Ett par nästan likadana. Märket var rosa / vitt . I stället för helt rosa. Dessa var helt klart snyggare ändå. Blir tillbakaskickning på de andra. Ofcourse. Träffar världens trevligaste kille där inne. Ja såklart han är trevlig. Han är försäljare. Fanns även en cirka 50 årig herre. Vi tre hade väldigt trevligt. Jag som vanligt. Härjade sönder. Mycket skrattande. Skitkul verkligen. Folket här är oslagbara. Nåja det slutade med en kram från herren och en fin rabatt. Även en nyfunnen bekantskap. Tack Joseph. Fucka inte ur totalt nu i din nya lya. Då var det bara apoteket och Hemköp kvar. Runt 14.30 var jag hemma igen. Påsar och saker överallt. Köpte räkor till mina cats. Jag är grym. På fredag blir det handla med John. Systemet. Ominstallering av min dator. Även middag. Får se vad vi bestämmer oss för. Jag satsar nog på kinamat. Eller något åt det hållet. Grekiskt? I Västerås hade det helt klart blivit pizza hut. Utan tvekan. Nu väntar jag bara på att alla kläder som jag har beställt ska komma. Min nya hemtelefon från elgiganten också. Sen är jag redo att inta sommaren ordentligt.
För att jag kan.
Veni Vidi Vici

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar