My life. My choices. My regrets.

fredag 29 maj 2009

Love Story

Gimmie gimmie gimme. Jag vill ha en kick ass love story. Hur underbart skulle inte det vara. Tänk er själva. Ni som är kärleksfanatiker. Vem vill inte ha en egen Twilight upplevelse. Yes ni läste rätt. I love denna film. Den är ruggigt bra. Eller. The Notebook kanske. Lite mera trolig. Men tråkigt as usual så är det bara en film. Inte konstigt om man vill bli skådespelerska. Livet skulle aldrig vara tråkigt. Nya filmer. Nya roller. Tragiska. Roliga. Spännande. Vissa är inte gjorda för det och gör bara ett par filmer. Resten lever för sina roller/filmer. Blir enorma. Legender. Jag hade nog älskat det. Garanterat fallit för varenda manliga motspelare. I dagsläget så finns det en person jag vill ha. Ha honom tillbaka. Min egen love story. Men ingen kick ass. Bara en vanlig relation. Medgångar. Motgångar. Även ett långt innehållsrikt förflutet. It`s the real life. Några säger: Släpp det förflutna. En del säger: Lär av dina misstag. Resten säger: Kämpa för det du tror på. Mycket inspirerande när man själv är kluven. Splittrad som en slicead ananas. Eller varför inte en spegel. Så kan vi slänga in 7 års olycka också. Pricken över i:et. Grädden på moset och så vidare. Finns en annan. En person jag fallit för. Stupat rakt ner framför. Tycker inte alls det är skumt att folk blir så förändrade. Ni vet så sjukligt annorlunda när de har blivit tokkära. Anledningen är mycket enkelt. Han/Hon slår i huvudet så jävla hårt på vägen nedåt. Sen blir man aldrig sig själv igen. Även om man lever skitlycklig resten av sitt liv. Eller om det går käpprätt åt helvete. Hur som helst så är du en erfarenhet rikare. Nej erfarenheter är inte de situationer vi hamnar i. Erfarenhet är vad vi får när vi hanterar dessa situationer. Jag vill ha en odödlig kärlek som varar i all evighet. En kärlek så stark att den aldrig, aldrig kan splittras. Ta mig till filmernas värld. Bara för ett tag om inte annat. Det skulle vi alla behöva någon gång. Då och då.
Jag älskar dig i0h.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar