My life. My choices. My regrets.

måndag 18 maj 2009

Road trip. Snabb trip.

Får bli ett kort inlägg idag. Ett lite mera "dagboksinlägg" Sorry Matte. Har inget djup ingående att skriva om. Kort och gott. Det bar av till Västerås igår. Alltid lika skönt att komma ner snabbt. 32 mil på 2 timmar och 20 min. Awesome. Plattan i mattan. Väl framme hos Hanna blev det att springa till Ica och köpa crunchy och mjölk. Mycket viktigt. Det är den bästa frukosten man kan äta. Ja Mattias jag ber om ursäkt för att jag förrådde dig. Men jag ska köpa vaniljyogurt också. Dont`t worry. Maria fixar. Always. Haha och ja jag kommer äta det när vi dricker. För att jag kan. Vi fixar något annat att äta också tycker jag. Måndag idag då. Får se om jag hinner eller har möjlighet att träffa Sonny. Sen ska jag väl trycka in Ferna och Jonas kanske. Carola blir det också. Med Tommy. Men inte förrän på onsdag innan hemfärd igen. Hämta hennes kattlåda. Hanna ska låna våran älskade Stewie. Tiger och Sumpen åker med moi upp. Dessa två lämnar jag aldrig ifrån mig. För er är dem bara katter. För mig är dem håriga barn som går på alla fyra och inte kan tala rent. Love them. Oh well. Time att go and ta en dusch. Sen börja inta Västerås. Nog för att det är jävligt kul och smidigt att ta sig ner hit så kan jag inte påstå att jag gillar denna staden. Bara mina nära och kära. Icke omöjligt att jag blir kvar några veckor här i sommar. Tar med mig katterna och bor i våran lägenhet i Surahammar. Kanske hinner umgås lite med min far också om han är ledig. Sen blir det säkert ner till Karlskrona med honom. Även lillasyster och hennes familj. Måste hälsa på mor och bror min. Samla hela familjen. Det var bra länge sen. En önskan jag och bror har är att fira en sista julafton ute på Tidö Lindö. Innan vi säljer huset. Så det ska vi två organisera. Excellent. Denna sommaren ska jag göra så mycket jag vill och kan. Underbart.
Love the life you live. Live the life you love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar