My life. My choices. My regrets.

lördag 9 maj 2009

Sunshine

Mysväder. Sommaren susar in genom landet. Blåser upp mitt fönster och bjuder upp mina gardiner till dans. Jag känner lukten av våren och något stackars djur som ligger på random grill i närheten indränkt i marinad. Snart är sommaren här på riktigt riktigt och den är otroligt välkommen. Själv ligger jag här på sängen och försöker plocka ihop ett nytt inlägg. Känner mig näst intill beroende av detta. Eller så är det bara så att jag är så fruktansvärt envis och vill få min blogg helt klar. Vilket innebär att jag sitter och kämpar med att få ordning på designen så som jag vill ha den. Jag tackar denna sidan (bloggain) som ändå har gjort detta på enklast möjliga sätt. Mycket uppskattat. Just nu rullar: As I lay me down to sleep - Sophie B. Hawkins i min playlist och jag njuter av att vara levande. Det är sjukt vilken påverkan våren har på en egentligen. Vårkänslor som spritter i hela kroppen. Väldigt tillfredsställande. Det är icke bara vädret som påverkar dessa underbara känslor inom mig. Ett plus i kanten till dig. Jag hoppas på en oförglömlig sommar med mycket mys och bus.
Det är på tiden att ännu en sådan infinner sig.
Seize the day and make the most of it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar