My life. My choices. My regrets.

torsdag 14 maj 2009

The call.

Kan ju börja med att jag blev väckt inatt 03.03 av en okänd människa. Daniel tror jag att han hette. Fattade nada. Han sökte Jocke. En nyfunnen vän till mig. Men hur i helvete fick denna Daniel mitt nummer. Ofta man ringer och väcker någon vid denna tiden. Någon man inte ens känner. wtf?! Jag är en person som i stort sätt aldrig stänger av mobilen. Kan ju hända något och man måste vara kontaktbar. Har visserligen hemtel också och den kanske man bör ha i akuta / krisfall. Mobilen behöver också vila. Right? Nåväl jag önskade honom en fortsatt trevlig natt och däckade igen. Vaknade sen 06.06 vilket jag tyckte var lite ballt eftersom jag vaknade 03.03 först. Hade strulat till mitt dygn totalt. Men nu är det på väg mot "bättre tider" (tolka) igen. Haft lite möten och viktiga saker för mig i veckan. Tror jag gått och blivit shopaholic också. Men jag får vara det. Det är sommar. Då är det tillåtet att införskaffa en ny garderob. Love it. Allt flyter på precis som det ska. Yes jag mår för jävla bra this moment in time. Nu bär det av till Västerås igen. Får bli en snabb trip. Söndag - Fredag. Man kan inte roa sig hela tiden. Första anhalt Hanna the most fabolous ever. Sen Jimmy ofcourse. Dubbla känslor. Sjävklart ska det bli riktigt nice att träffa vännerna. Ska se till att det blir utgång en kväll. Fasen inte varit på krogen sen jag var 19 eller något. Tycker att det sucks ganska rejält. Men man får offra sig. Ska även träffa mitt ex och han ska dumpa av my lovely cats till moi. Har inte träffat honom på snart ett år så det känns riktigt wierd. Får se hur det går men just nu ser jag inte fram emot det. Kan bli jävligt jobbigt. Vilket jag tippar på. Ibland är det bättre att vara iskall. Men det som inte dödar stärker. Meningslösa jävla blogginlägg. Det får duga i brist på annat. Nåja solen skiner. Blir nog en fin dag idag. Härligt värre. Nu är det filmtime med Heath Ledger och Abbie Cornish i Candy. Rekomenderas.
Life is just one damn thing after another.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar