My life. My choices. My regrets.

onsdag 27 maj 2009

Stop it.

This sucks. You suck. Jag är bara förvirrad. Tänker inte ens ta mig själv på allvar nu. Jag vill men jag vill inte. Jag kan men jag kan inte. Jag tänker men jag tänker inte. Den som inte säger nånting. Har ingenting sagt. Silence speaks louder than words. Nä fyfan. Trött på han / hon / den / det. Nåja även den perfekta har sina dåliga dagar. Detta är inte så illa egentligen. Kunde varit mycket mycket värre. Men fan vad det är störande om inte annat. Laga lite mat. Sätta på en film. Sen kila iväg och hämta mina grejer jag beställt. Åhh bl.a mina efterlängtade underbara rosa/svarta DC shoes. Yes I`m bragging now. För att jag kan. Bästa skorna ever. Skateskor is tha shiet. Den som säger annat. Ljuger. Kunde inte bry mig mer. Kunde inte bry mig mindre. Idag är jag likgiltig samtidigt som jag saknar dig.
Ordning är till för idioter. Ett geni som jag behärskar även total kaos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar