My life. My choices. My regrets.

söndag 17 januari 2010

Deep shiit.

I am in real big trouble now. Oh really? Nej okej. Så illa är det faktiskt inte. Jag kan inte sova as usual. Börjar bli redigt less på detta. Jag behöver sova. Men vem gör inte det. Faktum kvarstår att jag måste blir klar med Psykologin den 22 januari. Det vill säga på fredag. Har haft en kass dag idag. Huvudvärken ligger och trycker och stör. Hur som helst så går allt om man bara vill. Det har jag fått lära mig under hela mitt liv. Lite jävlar anamma imorrn så fixar det sig. Magen kurrar. Ska man gå och dona iordning en macka och låtsas att det är frukost-time? Köra en all nightare och en all dayare? Är inte så sugen på det. Det är ju bra mycket mer lockande att släcka lyset och krypa in under M:s täcke. (Om inte Tiger ligger där med sin tjocka mage och snarkar.) Han och M brukar snarka ikapp. Katterna kommer relativt bra överens nu. Mina små gangsters har accepterat den lille fan. Eller nja. Inte Stewie. Ninjakatten i egen hög person. Nog om detta. Mobilen är ställd på 11:08. Upp ska jag. Det är söndag men detta innebär icke en vilodag för moi. Har på tok för mycket att göra.
Nu ska jag skaka om M. Krypa in i hans famn och försöka dra en lur. God natt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar