My life. My choices. My regrets.

torsdag 28 januari 2010

Hit me

Here we go again. M ligger och yrar och snarkar as usual. Tror att han precis sa "skjut då fittjävel." Fittjävel är ett ord som används mycket flitigt. Det låter bra mycket värre än vad det är. Trust me. Senaste dagarna har varit lite. Upp och ned. Jag klarade Psykologin. Hell Yeah! Keep it going. Igår var det kaos i huvudet på mig. Bland annat. Vad ska man göra med alla dessa känslor som man inte kan styra över? Bara låsa in dem. Jag tror inte på sådant. Man måste ta tjuren vid hornen och bara. Deal with it. Det hör livet till. Det är när det stormar. Rötterna växer sig starkare. Ja jävlar den som lyckas rubba detta träd. More power to yá. M fyller år idag. Vad som hittas på. Får dagen utvisa. Nåja nu har mitt sömnmedel kommit till ro. Ska dra ner rullgardinerna i mina ögon. Njuta av M:s närhet. Eftersom natten var väldigt tom igår. Trots mina katters försök att fylla upp hans plats. Det är ju inte riktigt samma sak. Right. Nattens insikt. Hellre såra än såras. Damn life is hard sometimes. Tur att man får ångra sig. I alla fall en gång. Eller två. Eller jaa. 100 gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar