My life. My choices. My regrets.

lördag 2 januari 2010

Welcome 2010

Känner mig grymt tom på ord. Som om luften pyst ur mig. Precis som en mosad ballong. Samtidigt som hela världen gick in i 2010. Gick min hårdisk ur tiden. Ett helt livsverk kaputt. Gone. Njae kändes väl sådär huh?! Men inget ont som inte har något gott med sig. Kanske var det ett sign från ovan. Att det är dags att lämna det gamla bakom. Sagt och gjort. 2009 är inget år som kommer finnas med mig på grund av speciella händelser. Nej Nej. Detta år har varit i stort sätt som alla andra. Förutom att sommaren 2009 ligger på delad första plats med sommaren 2000. Så nog fick jag min så länge inväntade sommar. Med ett halvt facit i hand så kan jag börja planera för sommar 2010. Den kan bli långtråkig och dötrist och tråkig. Åh åå alldeles underbar. Jo då. Bra ska den bli. För att jag vill. För att den kan. För att jag ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar