My life. My choices. My regrets.

torsdag 14 januari 2010

Dèjá vu

Inatt tas jag tillbaka till så många andra nätter. Kör en old style på sömnlöshet? Fast nu är det inte T som ligger snarkandes bredvid. Som så många andra nätter förr när jag inte kunde sova. Nu är det msn som gäller och för gamla tiders skull Online Bandit. Trams-sida men nice tidsfördriv när de flesta av folket i Sverige sussar på sina kuddar. Känner att jag har rasat ner i de gamla banorna. Vilket inte alls är bra. Hälsosamt. Eller nyttigt för mig. Är det så jag fungerar i förhållanden? Eller är det bara en tillfällighet. En period som jag är inne i just NU. Hade ju planerat att få sova tidigt och få en redigt lång natts sömn. Hade stämt träff med John Blund vid 20-21 snåret. Men han valde att vandra iväg 23:24. Inte alls snällt in my opinion. Nästan så att jag funderar på att diska. Men njae. Inte speciellt lockande. Kanske plugga lite? Nej det funkar nog inte heller. Är för rörigt i skallen på mig nu för att kunna komma till ro med Psykologin. Blir nog en film i alla fall. Har jag tur så kommer John Blund på ett återbesök. Relativt snart. Annars får han ta mej fan sparken. Kan inte ha en sömnsnubbe som inte gör sitt jobb. M ska stiga upp klockan 05.00. Det är nästan så att jag skulle vilja byta med honom. Han ser ut att sova väldigt skönt. Fast egentligen.
Så pass tidiga mornar. Är inte riktigt min grej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar