My life. My choices. My regrets.

fredag 29 januari 2010

Friday Darling

M ringde nyss. Han är på g hem från work. Idag ska vi ta en tripp down Memory Lane.
Ni vet hur det är i början. När man precis träffats och börjat umgås. Vet inte om det gäller killar också.(Eftersom vi är mer lika än vad man kan tro.) Men kan tänka mig att det är så för många tjejer. För mig var det så. Svårt att äta. Allmänt pigg och glad och lycklig. Alla hormoner som spritter i kroppen. Så att man håller på att go bananas. Till slut fick min kropp nog. Magen kurrade så det säkert hördes på långa vägar. I brist på lust och ork att ställa mig och laga mat. Eller något sådant på sen kväll, början av natt. Så blev det ett snabbt besök i frysen och i skafferiet. Vad hittade vi där inne. Jodå riskakor och Baileys glass på bytta. Ni vet en sån där dyr jävel. I stil med Ben&Jerrys. Sagt och gjort. Glass och riskakor blev det. Vilken jädrans blandning huh? Gott var det. Min mage blev lyckligt tillfredställd. Sängen blev skapligt smulig. Yes jag bor i sängen. Då jag har min dator inkopplad till en 32" plattskärm. Mys mys hörna. Kort och gott. Idag blir det en sådan aptitretare. Innan vi ställer till med något mer avancerat krubb. Fram mot kvällen. Har fläskfilè hemma. Så något gott blir det nog ikväll ska ni se. Total lycka at the moment.
Om bara M kunde skynda sig hem i snöstormen.
Ingen risk för att glassen smälter i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar