My life. My choices. My regrets.

fredag 15 januari 2010

Tillökning

In la familia. Våfflan gör entrê. Vi har införskaffat, eller ja. M har införskaffat en liten kattafan på 5 månader. Skitsöt. Mina katter är lagom glada. Det är en riktig liten tuffing som har hittat sig hit. För tillfället ligger hon dock och trycker under duschen. Men hon sov hela natten på M:s kudde. Mina ögonstenar som i vanliga fall brukar inta sängen. Så att jag själv knappt får plats. Har hållit sig undan inatt. Tomt som attan vill jag lova. Men what to do? Livet får ha sin gilla gång. De blir säkert de bästa vänner när dem har vant sig vid varandra. Ett påtvingat måste. Annars åker Våfflan ut. Med svansen först. Ska testa att muta hela bunten senare. Med kattgodis. Då kommer alla garanterat bli medgörliga. Nu ska jag gå och städa upp hårtussar och morrhår. Och om jag inte såg helt fel. Ett par avbitna öron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar