My life. My choices. My regrets.

fredag 12 februari 2010

Beck - Brüno

Egentligen borde jag ligga och sussa nu ikapp med Marcus. Då jag gjorde ett halvtaskigt försök innan. Illamåendet och huvudvärken hade bestämt sig för att återigen besöka mig. Drygt som attan vill jag lova. Efter cirka 20 minuters vändande och bökande i sängen utan resultat. Så gav vi oss på lite kel och mys i stället. Det slutade med en rejäl urvarvning. Så nu ligger jag här avslappnad. Huvudvärken är ett minne blott. Tänk vad lite sex kan göra. Bästa healingen helt klart. Maria rekommenderar.
Nu till något helt annat. Idag har vi hunnit med att se på Beck - I stormens öga. Och även Brüno. Beck var en besvikelse. Den var inte alls i samma stil som föregående filmer. Detta var mer en Johan Falk film. I Beck ska dem lösa olika brott/mord. Inte försöka förhindra dem. På en skala från ett till tio. Så får denna film en 4:a av moi. Brüno däremot. Helsjuk film. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Han är ju i en klass helt för sig själv. Oj oj oj säger jag bara. Överdrivet och helt wicked. Men värd att se for sure. Så sitter ni ett gäng någon tråkig dag. Så slå på denna. Ni kommer att vika er av skratt och skaka undrande på era små huvuden. Vad fan är det snubben håller på med egentligen?. Lite äckelkänsla stöter man på här och var under filmens gång. Förstår inte hur den kunde visas på bio. Nästan så att det borde varit 18 års gräns på den. Njae. 15 års i alla fall. Fast det kanske det var. Dunno. Nu blir det Family Guy en stund. I hopp om att få bort en del bisarra bilder från huvudet. Fasen. Denna film kan ju ge trauman för livet. Om man är alltför känslig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar