My life. My choices. My regrets.

måndag 8 februari 2010

Monday

Idag har det varit en väldigt nice dag. Må jag då säga. Jag har bestämt mig för att slänga in lite mera vardagliga inlägg. Inte bara massa känslor och tankar och funderingar. Men det kommer garanterat det också. När jag behöver skriva av mig lite. Kanske i brist på händelsefulla dagar. Denna dag har bjudit på ett besök hos min psykolog. Hon är helt suverän. Love her. Hon är verkligen en sådan människa man kan prata om allt med. Visst det är det psykologer är till för. Men det är inte alla man kommer bra överens med. Eller vågar öppna sig inför. Men det kan jag med henne. Det är nice. Efter det så blev det träning med Marcus. Jaa hör och häpna. Jag har verkligen kommit igång med det nu. Äntligen. Jag hade mina tvivel. Dem är bortblåsta. Nu kör vi all in. Härligt. Maten idag blev INTE Marcus:s hamburgare. Det blev hans hemmagjorda biffar i stället. Med potatis. Stekt lök. Gräddsås och ofcourse. Lingonsylt. Det var sjukt gott. Men jag erkänner. Jag hade lätt kunnat trycka i mig hans hamburgare. Jag var sjukt trött. Så vi gick och la oss strax innan 21.00. Vilket kanske inte var så smart. Som ni märker. Då jag är vaken nu. Eller beror det kanske på att Marcus slog mig i huvudet (omedvetet). Därav att jag inte kunde somna om? Inte nog med att jag måste sova med öronproppar. För att han snarkar något så olidligt. Nu måste jag tydligen börja sova med hjälm också.
Life sure is a pain in the ass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar