My life. My choices. My regrets.

söndag 7 februari 2010

Fri

Idag har jag fått mina länge efterlängtade svar på många frågor. Gällande mitt förflutna. Det är med både glädje och sorg jag tar detta och på något skumt sätt går vidare. Ja inte helt. Men jag har ett sorts lugn inom mig nu. Det tog 1 år och 7 månader. Att komma fram till detta. Det känns värt väntan. Men samtidigt hade det kunnat sparats på floder av tårar. Jag har äntligen nått fram. På riktigt.
Dagen har varit en helt vanlig söndag. Skönt när en dag går till ända och man känner sig tillfreds. Marcus hade gjort sina suveräna hamburgare. Jag har önskat dem hela veckan och jag tror att vi har ätit dem 5 gånger. Lovely. I morgon kickar vi igång träningen på riktigt. Jag ska köra stenhårt och vara Fit For Fight lagom till sommaren. Jag kommer dock inte klara av att sluta äta godis. Men minska radikalt på det. Helt klart. Marcus kommer se till att jag fixar det. Det gäller att sätta hårt mot hårt.
Så håll i er. Nu kör vi så det ryker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar