My life. My choices. My regrets.

måndag 22 februari 2010

Snö?

Nä nu får det vara nog med snö och oväder. Är så fruktansvärt trött på detta. Jag är garanterat inte ensam om att känna så. Fast en sak som är mysigt. Är att man har en anledning till att stanna hemma. En hel helg och bara mysa och ta det lugnt. Eller hur? Så har jag och Marcus spenderat våran helg. Var och inhandlade cider och öl. Både fredag och lördag. Det har varit nice. God mat. Lite alkohol. Melodifestivalen på det. Kan inte bli bättre. Jag har kommit fram till att det är så mycket roligare. Att ha något/någon. Som någon annan vill ha. Lite prestige känsla över det. Trevligt trevligt. Jag håller med om att skadeglädje. Är den enda sanna glädjen. I vissa fall. Så jag går och njuter i fulla drag nu. Elakt jag vet. Men det är suveränt. Jag vet att det är många fler som känner så. Men det gäller att ta vara på det/den man har också. Inte ta honom/henne förgivet. Då kan det sluta riktigt illa. Ja ja vädret suger. Men jag är lycklig. Jag känner mig älskad och är väldigt rofylld. Av många anledningar. Det har som sagt varit en bra helg. Nu väntar en ny vecka. Nya utmaningar.
Som jag med glädje kommer att ta mig an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar