My life. My choices. My regrets.

lördag 6 februari 2010

Så är det

Jag är som jag är. Jag kommer alltid säga vad jag tycker. Jag kommer alltid stå för det jag känner och anser. Det gör att jag har och kommer alltid att ha vänner och fiender. Jag är inte den som håller igen truten bara för att det ska passa. Vissa säger att jag är för ärlig. En del säger att jag är elak. Andra tycker att det är modigt. Vad jag än gör så har jag alltid ryggen fri. Lögner och falskhet är det värsta jag vet.
(Haha det till och med rimmade.) Det ni.
Sådan skit existerar inte i min värld. Det är bara svaga människor som är rädda för konflikter. Som inte vågar stå för saker och ting. Klart man kan vara tyst om man anser att det är det bästa. Så att man inte säger något som man senare ångrar. Men man ska aldrig vara rädd för att uttrycka sig. Kan människor inte ta det. Då är det upp till dem. Sanningen kan vara svår att höra. Men ofta är det den som behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar