My life. My choices. My regrets.

tisdag 9 februari 2010

Skitdag

Idag har det varit en jävla skitdag. Vaknat titt som tätt under nattens gång. Känt mig snudd på febrig. Var relativt vid vaket tillstånd när Marcus åkte till jobbet runt 05.00. Somnade dock om. Vid senare uppvaknande infann sig migränen. Så jag har i stort sätt lidit mig igenom denna underbara februaridag. Usch jag vill verkligen ha sommar nu. Det blev ingen träning idag tyvärr. Lagom glad är jag över detta. Men det är alltid så när man bestämt sig. Något ska alltid spöka och sätta sig på tvären. Det är bara att ta nya tag i morgon. Får se om man är på topp. Något säger mig att nattens sömn kommer vara frånvarande. Jag kommer med största sannolikhet att dona och grejja i köket i nattens mörker. Ännu flera svar har inkommit till mig idag. Det känns fruktansvärt skönt. Det börjar göra mindre ont i hjärtat nu. Kanske därför huvudvärken känns mer markant? Är det inte det ena. Så är det det andra. Livet är inte bara solsken. Men det gör ingenting. Jag brukar vara duktig på att hitta ett litet ljus. När solen lyser med sin frånvaro.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar