My life. My choices. My regrets.

lördag 27 februari 2010

Brunch

Yes idag blir det brunch. Något jag och Marcus har pratat om länge. Men det har aldrig blivit av. Så just nu är han iväg och inhandlar bacon och lite annat som hör till. Marcus har även sprungit in på Elgiganten och köpt tekken 4. En fin rabatt fick han också. Awesome.Så vi ska sitta och nörda Xbox idag. Väldigt nice. Jag ska mosa sönder honom. Skitfint sätt att avreagera sig. Fast idag är jag på väldigt bra humör dock. I alla fall nu. Ikväll är det Melodifestivalen igen. För en gångs skull så har jag faktiskt följt alla delfinaler. Relativt kunnat pricka in vilka som går direkt till Globen. Ganska nöjd med resultaten har jag varit. Nyheterna idag har bjudit på en trevlig överraskning. Sådant gillar vi. För en gångs skulle handlade det inte om alla sorters cancer man kan få. Av allting. Ähh aftonbladet i alla ära. Så där ja. Nu kom älsklingen hem. Nu blir det brunch. Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar