My life. My choices. My regrets.

onsdag 23 september 2009

Full Rulle

Full rulle kanelbulle. Yes nu var det evigheternas evigheter sedan jag uppdaterade. Har haft sjukt mycket att göra. Skitkul for sure. Men även relativt utmattande. Jobbade hela helgen. Very nice. Jag trivs som fisken i vattnet. I helgen smäller det igen. Då blir det springa runt och servera. Ta beställningar. Även stå i kassan. Jag älskar det. Ett extra plus är att dessa people jag jobbar med. Är tokigt underbara. Mycket viktigt. Ett par missöden i helgen skedde ofcourse. Men hey. Det var ju bara början. Perfection takes time. Right? Så lite klantsarsle är befogat. Min nya säng har kommit. Inte första gången en sådan säng kom i min närvaro. Love it. M hjälpe mig att montera denna. Det är ett under att det inte fattades en enda del. Inte ens en liten skruv. Tack IKEA. Lite otippat faktiskt. När sängen väl var redo att prov-liggas i. Tog det inte lång tid innan jag och M. Tvärslocknade. Suveränt. So now you know. Dags att röja upp. Då mitt kök ser ut som: Hej kom och hjälp mig. Fast ingen hjälp kommer. Take care. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar