My life. My choices. My regrets.

söndag 6 september 2009

Mytoman

Mytomani. Vad får man ut av det. Är vissa människors liv så fruktansvärt dåliga. Så fyllda av tristess. Att dem måste åka till la la laaa land och plocka med sig all möjlig skit. Som man sedan kan trycka upp i nyllet på någon annan. I hopp om att få vara häftig. Cool. Enormt säregen. Vad är vitsen. I don`t get it. Mår folk verkligen bättre av att koka ihop en usel story. Som bara får människan i sig att verka ännu mera knäpp / konstig än vad han / hon gjorde. Från början. Så med andra ord så gör dem sig bara en björntjänst. Genom att spinna ihop något "för bra" i stället för att vara en medelmåtta. Som i alla fall är omtyckt för den denne är.
Nä nu har jag inte tid med detta. Jag ska hoppa in i min rosa Honda S2000. Inflygen direkt från fabriken i Japan till Sverige. Purfärsk med samma hastighet som ett amerikanskt stridsflygplan. Köra runt en sväng. För att sedan stanna till någonstans. Offentligt. Öppna bagageluckan och låta mina nyfunna vänner. Komma ut. Det blir ett jävla drag vill jag lova. Nu rockar Elvis och Michael Jackson loss. Med Bob Marley och Hitler i all ära. Plattan i mattan och Botten upp. I väntan på Jesus. God Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar