My life. My choices. My regrets.

lördag 5 september 2009

Jealousy

Finns det något som är mer roande. Än att se en person som är så svartsjuk att han / hon bara vill spy. Samtidgt som denne håller på att trilla av stolen. Sedan gör allt för att dölja detta. Trots att det är så otroligt uppenbart. Lägger gärna in lite nedvärderande kommentarer. I hopp om att skapa uppror. Helst dessa som gärna även vill gå bakom ryggen och skapa osämja. Jag älskar dessa människor. Dessa som tror att dem är förmer än alla andra. Jag ler ofantligt stort. Inombords. Vill ju inte visa min lycka över att jag ser vad som sker. Goes around. Comes around. Återigen dessa älskade citat. Nu i dagarna har ännu ett byggt bo i mitt hjärta. Easy come. Easy go. Har en sjukt bra förklaring. Anledning. Till att känna så. Samma citat. Bara omvänd mening. Skulle förklara om jag kunde. Gjorde ett försök till att skriva ner det. Men det blev en enda röra. Inte ens jag tyckte att det. Made some sense. Snart kommer M. Som jag längtar.
Anyways. Bitterfittor finns överallt. Ja vi ser igenom eran påklistrade fasad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar