My life. My choices. My regrets.

onsdag 2 september 2009

Kick ass.

And there it was. My own kick ass love story. Sjukt det där egentligen. När vet man att man ska satsa på något. Ska man bara följa med i tiden och se hur allt utvecklar sig. Är det smart att lägga allt annat på is. Offra allt annat som man planerat. In i minsta detalj. Kan man någonsin veta hur man ska göra. Tänk vad skönt det skulle vara. Just nu skulle jag sälja min själ till djävulen. För att få veta. Vad jag ska göra. Hur jag ska göra. Varför jag ska göra det. Kan någon snälla ge mig ett jävla facit? Herre jösses. Full rulle runt omkring mig. Bara bra saker for sure. Men en hel del viktiga beslut att fatta. Allt viktigt behöver inte vara svårt. Men nog fan älskar det att sätta sig på tvären. Spenderat hela dagen. Även de senaste två veckorna med M. Trivs fruktansvärt bra i hans sällskap. Men nu har det gått och blivit allt som jag inte ville skulle hända. Jag skulle hålla mig ifrån allt som har med relationer att göra. Jag skulle dejta. För skojs skull. Som ett tidsfördriv. Nu har jag likt förbannat fastnat för en person. IGEN. Typiskt mig. Right? Finns inget värre än att involvera sig. för djupt. För snabbt. Nu har jag vant mig. Med honom. Det är inte bra. Inte alls. Vägrar hamna i samma läge som förr. Never again. So now vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Det löser sig alltid. One way or. Another. Still going strong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar