My life. My choices. My regrets.

måndag 31 augusti 2009

Sjuk och M

Ja men eller hur. Så har man gått och blivit sjuk. Nu kommer det. Den länge fruktade Svininfluensan. Observera att jag nu är mer död än levande. Det är ett under att jag ens kan sitta och skriva. Ja så ska det väl vara. I alla fall om man ska sitta och citera tidningarna i nudagens läge. Long live Aftonbladet om inte annat. Ingen idè att ens ge sig på ett försök att kila in på hemsidan och glo igenom denna. Är ju död halvvägs in. Skämt å sido. Jag har spenderat i stort sätt hela veckan med M. Jag skippar tidningarna och alla sjukdomar som för längesedan utrotat hela jordens befolkning. Jag skyller i detta nuet på M. Det är helt klart denna prick som har smittat mig. Han är dock inget svin. Vad jag vet. Eller sett. Ännu. Dessutom så tycker jag att jag verkligen lyckats ställa till det för mig igen. Inget katastrofalt missöde. Men en liten vändning i mitt planerande angående nutid och framtid. Smidigt as always. Anyways. Nu ska jag återgå till mitt samtal med M och Nostalgi-trippen gällande Boybands från 90-Talet via Spotify. Innan jag lägger mig ner och återigen dör någon timme. Vecka. Månad. Eller varför inte. Ett år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar