My life. My choices. My regrets.

fredag 21 augusti 2009

Dagens LoL

M a r i a - Checkmate. säger (19:39):
Men shit. Nu smakar det tvål i munnen
/parfym


Marcus Do not kill. Do not rape. Do not steal säger (19:39):
HAHAHAHAHA


Marcus Do not kill. Do not rape. Do not steal säger (19:40):
jaa


M a r i a - Checkmate. säger (19:40):
sluta tvi


Marcus Do not kill. Do not rape. Do not steal säger (19:40):
Du ska inte dricka tvål / parfym det vet du va?

M a r i a - Checkmate. säger (19:40):
Äre så?
Tror det är doftspray?
Alltså OK jag är en sån människa som proppar
ALLA
tuggummin i munnen. Tuggar ett tag sen gör jag en boll
å lägger nånstans.

M a r i a - Checkmate. säger (19:41):
JA jag är cepe.
Sen senare ska jag tugga på det.
Mhmm som NU
Och den jäveln har badat i parfym eller nått.
Shit alltså.

Marcus Do not kill. Do not rape. Do not steal säger (19:44):
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaha'
Faceplant :D

M a r i a - Checkmate. säger (19:47):
Jag är sjuk i huvet jag vet men jag är som ett barn där.
Askul med tuggummi.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar