My life. My choices. My regrets.

tisdag 18 augusti 2009

Love.Tattoo.

Jag har idag äntligen bestämt mig till 100% hur min tatuering ska se ut. Vart den ska sitta. Länge har jag vetat att två namn ska få pryda min vad. Har hela tiden sökt någon sorts passande symbol till detta. Hjärtan med initialer i till exempel.
Något form av tecken som står för kärlek. Men inte vetat hur jag ska få till det.
Men nu är det alltså klappat och klart. Det blir dessa två namn. Med ett lagom stort kinatecken ovanför som står för kärlek. Inspirationen kommer från: http://thelawofcarolina.wordpress.com/ där såg jag hur denna kommer se ut.
Även en suverän blogg som många borde läsa. Anyways. Bild kommer när tiden är inne. Nåväl det ena namnet tillhör min bortgånga bästa vän Marcus. En person jag saknar sjukt mycket. Som har förändrat min syn gällande mycket här i livet. Det andra namnet kommer tillhöra en person som i nuläget betyder mest för mig.
En person som varit med mig i upp och nedgångar de senaste åren. Det finns saker att reparera innan jag kan gå vidare och släppa det som varit. Båda dessa har förändrat mitt liv. Båda två med helt olika innebörder. Hur det än må ha varit. Så är jag tacksam för allt som har kommit ur mina relationer med dem. Det är kärlek för mig. Mina två största. They are irreplaceable. Always and forever.

1 kommentar: