My life. My choices. My regrets.

tisdag 15 september 2009

Galet

Man slutar aldrig att förvånas. Eller ja. Snarare att förvåna folk. Hade ett möte idag. Enligt mig. Som det stolpskott man är. Så hade jag blandat ihop datumen. Var det någon som sa. Vilse i pannkakan? Jag tror visst det. Hur som haver så fick jag en promenad i alla fall. Väl behövd. In my opinion. Då jag bor nästan nere i centrum så passade jag på att springa igenom staden. Lite snabbt. För att sedan stanna till i mitt andra hem. Kioskpiraten. Godis. Godis och mera godis finns det där. Svullo är tillbaka. Eller? Nej det blev inget godis idag. Blev annat. Mannen i kassan. Som nu känner igen mig skapligt mycket. Frågade mig om jag var ifrån Hudik. Nej svarar jag. Då jag är hitflyttad från västerås. Sedan ett år tillbaka. Varpå mannen säger. Jaha okej. Jag har aldrig träffat på en tjej häruppe som är så glad. Som du alltid är. Självklart blev jag ännu mera glad. Självkänslan fick en kick. Jag gick skrattandes ut därifrån. Mycket nöjd. På återseende. Nu väntar jag på att M ska sluta jobbet. Komma hem till moi. Sen bär det av till staden igen. Kika på skor. Jag har fått M att inse att Dc shoes. Är de enda rätta skor som gäller. Så det ska bli spännande att se om han nu fastnar för några. På plats i la boutique.
Damn vad jag älskar min övertalningsförmåga.
Någonting ska man ju vara bra på. Inte sant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar