My life. My choices. My regrets.

torsdag 3 september 2009

Missing

Sorg i hjärtat. Halvglor igenom random bloggar. Lite här och var. Dessa har tagit över cyberspace. Vart man än sig vänder. Finns det någon med en blogg i sina händer. Hur som helst så kom jag över en bild. Där det är några tjejer som tar ett "gruppfotografi". Då högg det till. Jag inser först nu hur mycket jag saknar mina tjejer i Västerås. Jag har alltid propagerat och varit relativt stolt över att jag bara umgås med killar. Jag tycker dessa är mycket mera "på riktigt" än vad tjejer är. Nya kontakter med tjejpolare blir så ytligt. Det är svårare att komma nära en tjej. Jämfört med mansfolk. In my opinion. Förmodligen därför jag saknar my darlings nu. Dem har jag känt i evigheter. Håller i vått och torrt. Även om vi inte setts. Eller om det så var ljusår sedan vi pratade sist. Så är det precis som om ingen tid har passerat. När vi väl hörs av igen. En vän är allt man behöver. Sant? Jag tror det. I grund och botten. Men det skadar väl inte att ha flera. Eller? Ibland kan det även vara så. Ju fler kockar. Desto sämre soppa. Gosh jag verkligen älskar alla dessa människor. Kloka. Galna. Uttråkade människor. Som har kommit på alla dessa underbara citat. Många har förgyllt min vardag. Mina kvällar. Även en massa andra stunder. Då ett citat har varit passande. Nu blir det springa ner till tvätten. Sen ringa runt till alla mina kvinnor nere i Västerås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar