My life. My choices. My regrets.

måndag 14 september 2009

Tid. Ork.

Hur orkar folk egentligen. Ja ni alla. Vanliga människor. Som lever ett normalt liv. Med jobb. Barn. Skola. Träning. Vänner. Partyn. Etc. Detta hektiska liv. Som i stort sätt alla klarar av att leva. Jag har under några års tid. Nästintill stannat upp helt. Slutat leva. Varit levande död snarare. Nu när allt börjar återgå till det normala. Det liv jag en gång hade. Men som snurrade till sig. Satte sig på tvären. Nu när det väl infunnit sig med 100 % närvaro. Är jag helt slut. De två senaste veckorna har jag haft många bollar i luften. Helt vanliga tillställningar. Jobb. Möten. Träffar av olika slag. Inget festande. Men även ett stycke M. Som jag på ett hörn måste lyckas trycka in.
För att "orka" med allt detta ny-gamla liv. Måste jag ta babysteps. Som det så fint heter. Tillbaka till ruta ett. Sen sakta men säkert bygga upp detta. Så ni som lever detta normala. Hektiska liv. Full rulle. På gott och ont. Med 2 -3 veckors semester ungefär. Vart finner ni inspiriationen. Tiden och orken. More power to you all.
Jag blir galet snurrig av detta. Men ni är great.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar